søndag 10. november 2013

En real ansiktsløftning!

 Det har blitt litt mye rosa på denne bloggen sånn til å begynne med og de
 som kjenner meg litt godt, vet jo at det ikke akkurat er yndlingsfargen min,
men har man en 7-års gammel datter så må man nok bare la henne ri det av
seg nå, sånn at hun ikke får en "greie" på den fargen når hun blir stor.

  Håper jeg!

Så jeg prøver å gi henne en overdose av det nå, så går det vel over, hehe...

Dermed har jeg et prosjekt, som jeg faktisk ble ganske fornøyd med, selv
med den fargen.

Det begynte med at Tiril trengte å få mere plass til klær på rommet sitt så da
endte jeg jo opp på Fretex atter en gang og dette var hva de hadde den dagen.

 
Jeg skrudde av de gamle håndtakene og pusset den litt med sandpapir før 
jeg begynte å male.

Først tok jeg selvfølgelig skuffene ut, og så malte jeg ramma i Lady Supreme 
finish, helt hvit. 
Så hadde jeg rosa maling igjen fra når jeg malte veggene til Tiril, dermed ble
den nederste skuffen malt først i den fargen.
Etter det blandet jeg litt hvit nedi boksen og malte neste skuff. Så mere hvitt i 
og malte den siste.
Helt til slutt skrudde jeg i nye knotter og, Tadaa! 

Helt ny komode. 


 Syns faktisk den ble ganske sprek.  





4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du er innom :)

      Slett
  2. Lekkert. Det er ikke det verste å få en "greie" på rosa. Finnes my verre saker her i verden. Og rosa lar seg fint mixe med andre farger også. Klem. Kommoden ble fin den ! Lurer bare på om det var en opprinnelig kinesisk sak ?
    Jaja, den er nå der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, i så fall var den så sliten at den trengte et nytt liv uansett. Måtte faktisk lime den et par steder.
      Da får kineserne bare tåle rosa, de og ;)

      Slett